KEPALA HANGGUK KAU!!

"Hi, everyone, I have not been writing anything on my blog lately, haiyah, very busy, running here and there. I am in a rather boring meeting now, so I steal some time to write a few lines and blog now :)"

Ayat busuk ni dipetik dari blog sorang wakil rakyat. Aku tanak komen isi kandungan entry tu...cuma ayat pertama tuuu jeee..

Kenyataan tu aku boleh terima kalau ...

1) Orang tu kuli disuruh ikut meeting sebab nak meramaikan orang
2) Dijemput untuk jadi sebagai pemerhati
3) Isi kandung mesyuarat tu takde kaitan dengan orang tu

Untuk yang nombor satu tu, aku rasa takla kot kan. Minah ni dahla pegang MP ngan ADUN. aku rasa kebanyakkan mesyuarat2 yang dia kena attend mestila dengan orang2 penting kan. Kalau pegi mesyuarat yang lagi hebat pun, kata dengan PM ke, duta ke, foreign investor ke (ala2 orang penting camtu la) takkan berani ko nak update blog pulak!

Nombor dua pulak, apa lobang jadi pemerhati. Mesyuarat yang penting pun confirm dah banyak kena attend. Kalau setakat jadi pemerhati, baik hantar rep weoiii!! Ko tu dah la banyak kerja. Pegang sampai dua jawatan kan. Tak sedar diri ke?? Bila lagi ko nak cari masa nak tukar papan2 tanda ke bahasa cina ke tamil ke untuk orang2 bukan melayu yang masih tak reti berbahasa melayu. Bila masa ko nak tengok hasil ternakan ko kat Sepang tu? Cukup ke tidak makanan babi tu. Kang tak cukup, turun plak berat daging babi ko! haha

And as for the third one...SENGAL!! Dah takde kaitan tu buat apa pegi??? Macam aku cakap earlier,pegi tengok kandang babi tu!!!!

KODI betul minah ni..selalu betul masuk paper. Keluar masuk balai polis pun boleh tahan. Huha sini huha sana. Konon busy lah..kutuk sini, kutuk sana. ni plak update blog masa meeting!!!! Dulu aku rasa aku ada terbaca kat blog tukang amik gambar turned politician (dumb ooi), yang dia update blog masa kat parlimen. WHAT THE!!! Dah rakyat lantik ko tu, pegi la buat kerja!!! Ko ingat parlimen tu kopitiam ke!?!?!

Aiiisshh termelalut pulak. Haaa aku rasa sure orang dah tau siapa minah yang aku dok bising dari tadi..

Jawapaannyaa...taklain tak bukan.....jengjengjeng
*drumroll*

AYAM BERKOKOK DI KAMPUNG SEPUTEH!!!!!!!!!!!!

p/s : Banyak jugak dia tulis masa dalam meeting tu..hahaha..ini rupanya keje wakil rakyat hahaha..kesian seputeh..kalau tak percaya, bukak la blog dia
"I Gave Statement To Police On Azan Issue" 12th Nov 2008.

0 comments: