Akar 1.0

Assalamualaikum,

Lama betul dah rasa nak tulis blog, nampaknya baru harini termakbul..biasala, asyik tertangguh2. Alasan sebenar blog ni sebab nak luahkan apa yang aku rasa dlm kepala. Apa yang aku rasa sebagai seorang lelaki yang hidup kat Malaysia ni. Bukan apa, kadang2 aku rasa macam dok kat negara sendiri, kadang2 rasa macam dok kat China mainland pun ada. Sure lah by now mesti ada orang rasa aku ni racist.Biarlah.mungkin betul, mungkin tak.

AKU TAK PEDULI APA KORANG RASA.

Tapi fikir2 balik, entah2 apa yang aku dah tulis ni pun "ADA" yang tak faham. Lantak pi la!!Aku peduli apa hahaha. Selain tu aku ada gak fikir nak tulis pasal alam sekitar ke, cara2 nak buat kuih bahulu ke, kisah hidup sebatang pen ke,pengalaman aku jadi artis ke hahahaha. Apa2 la.semua ada. Macam shopping mall la kira.

Oklah, cukup untuk sekarang. Aku nak start tulis pasal benda lain pulak lain kali. Kalau ada yang tak puas hati, CAKAP! We can settle outside!!! hahaha (macam penah dengar je kat parlimen baru2 ni!!)

BERKAT SELAMAT.

0 comments: